7/16/2018

Watermelon Makeup.



 Hej! Wieczorową pora przychodzę do Was z postem jakie w zasadzie chyba jeszcze na tym blogu nie było. pokazuje masę kosmetyków, w tym wiele kolorowych paletek i pewnie nie jedna osoba, która to widzi zastanawia się, czy ja tego w ogóle używam. Otóż tak, czasem lubię się pobawić i zrobić coś dziwnego. Tym razem jest to praca, którą wykonałam na konkurs, który co miesiąc odbywa się na Dresscloud. Tematem była owoc w dowolnym wydaniu i tak własnie powstał arbuzowy makijaż.


 Poza paletkami, postawiłam na kosmetyki, których używam na co dzień, więc przy okazji mogę pokazać swoją małą topkę. 

Twarz: 
  • Golden Rose Luminous Finish, Make-up Primer - baza pod podkład
  • Eveline Art Scenic - korektor kryjąco-rozświetlający
  • Eveline Liquid Control HD Mattifing Drops Foundation 005 Ivory - podkład matujący
Oczy:
  • Eveline All Day Ideal Stay 8w1 - baza pod cienie 
  • Makeup Revolution Soph X - pelta cieni 
  • Makeup Revolution Colour Chaos! - paleta cieni 
  • Bell Perfect Dip Eyeliner 
  • Lovely Colour Pop eyeliner 
  • Avon mark Big&False Lash - tusz do rzęs 
Usta:
  • Golden Rose Lip Barrier Transparent Lip Pencil - transparentna konturówka do ust 
  • Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick 04 - płynna, matowa pomadka do ust


 Tak jak wspominałam w poście z paletką Zoeva - nie mam żadnego talentu, wszystko to zwykła amatorszczyzna, ale bawię się przy tym bardzo dobrze, więc czemu by tego nie robić i nie dzielić się ze światem swoim wytworem? :D Mam nadzieję, że ktoś się uśmiechnie widząc chodzącego arbuza, a może ktoś spróbuje odtworzyć i bawić się równie dobrze? Moją inspiracją było zdjęcie, na które natrafiłam na instagramie, jednak nie starałam się go odtworzyć, a zrobić własną wersję. :)



6 komentarzy:

  1. Zielone brwi mogą nie długo stać się hitem instagrama :). Widziałam konkurs, ale nie mam czasu się bawić, bardzo żałuję. Z chęcią bym coś wymyśliła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega!

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2018/07/blue-shirt-from-bonprix-l-ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak arbuzy:) Bardzo kreatywnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Wręcz kocham makijaż artystyczny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Pięknie wygląda ten makijaż! Trzymam kciuki za wygraną w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystko co związane z arbuzami dlatego bardzo mi się podoba ta charakteryzacja :)

    https://kosmetycznieimodowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie musisz zostawiać spamu - zaglądam do moich komentatorów. :)

@Way2themes

Follow Me