3/13/2018

Poczuj wiosnę we włosach - Rossmann 2+2 - haul.




 Hej! Rossmann udostępnił nam ponownie możliwość wydania pieniędzy na promocji, tak więc jestem i ja - znów przepadłam.. Chociaż w sumie to nie. Jeśli śledzicie moje denka, to widzicie że produktów do włosów zużywam całkiem sporo, a jest to głównie zasługa tego, że mamy podobne typy włosów z mama jak i siostrami i niektóre produkty sobie stoją i używa ich każdy po trochu.
 Promocja dotyczy właśnie ich 'poczuj wiosnę we włosach', niestety znów jest to ten mniej lubiany typ promocji przeze mnie - 2+2 , jednak wcale mnie to nie powstrzymało przed zakupami.. Promocja obowiązuje od dnia 10 marca do 19 marca



Suche szampony. 

  • Batiste, dry shampoo bright & lively floral.
  • Aussie, dry shampoo wash+ blow in a can Kool kiwi berry
 Wybrałam 2 rożne pojemności jak i dwa różne szampony - Batiste znam i bardzo lubię, Aussie jest dla mnie nowością i będzie świetny do torebki. Jak na razie nie do końca wiem co myśleć o zapachu Aussie, chyba nie do końca trafił w mój gust, mam nadzieję, że będzie się sprawdzał lepiej niż pachniał, albo że zapach na włosach będzie inny, przyjemniejszy. W zasadzie po suche szampony nie sięgam zbyt często i staram się ograniczyć ich użycie, bo moje włosy się z nimi średnio lubią, jednak wole mieć co nie co w zapasie w razie czego. 



Odżywki bez spłukiwania.

  • Delia Cameleo, Liquid Keratin - płynna keratyna
  • Schwarzkopf Gliss Kur, Ekspresowa odżywka regeneracyjna
  • Nivea hairmilk, ekspresowa odzywka regeneracyjna
 Tutaj wybór nie był ciężki. Odzywki bez spłukiwania to tak na prawdę główna część pielęgnacji moich włosów poza szamponem, nie lubię masek i odzywek, które muszę spłukiwać, mam kilka wyjątków, jednak mimo wszystko zostaję przy tym wyborze. Z tego zestawienia znam jedynie Gliss Kura - miałam dużo wersji i każda mi się sprawdziła. Od odzywek tego typu oczekuje głównie tego aby pomagały mi z rozczesywaniem i z ujarzmieniem moich włosów. Płynna keratyna to dla mnie coś nowego, producent obiecuje właściwości termoochronne i głównie dlatego wybór padł właśnie na nią. 



Szampony

  • Timotei, eksplozja witalności, szampon z organicznym ekstraktem jagód goji
  • Joanna ultra color system, szampon nadający platynowy odcień
 Te produkty są mi już bardzo dobrze znane i są w mojej łazience od lat. Szamponu z płukanką używa głównie moja mama, jednak jakiś czas temu zaraziła i mnie. Odkąd przestałam ( przynajmniej na razie ) farbować włosy, co jakiś czas pozostałości zmieniają swoje tony i wtedy on przychodzi mnie z wybawieniem. Szampony Timotei lubię, nie każdą wersję i dlatego po cichu liczę że ta się sprawdzi, bo chyba jej jeszcze nie miałam, jednak na ogół moje włosy je lubią, a ja je lubię za zapachy i praktyczne butelki. Tym razem nie stawiałam na totalne nowości jak i nie sięgałam po więcej, bo akurat szamponów w ostatnim czasie przybyło mi całkiem sporo.



Akcesoria

  • For your Beauty, gumki do włosów 
 Bardzo zaskoczył i jednocześnie ucieszył mnie fakt, że promocja obejmuje również akcesoria, więc w moim koszyku wylądowały tez pastelowe gumeczki do włosów. Bardzo je lubię - są trwałe, nie maja metalowych łączeń, nie pękają zbyt szybko, nie rozciągają się i dobrze trzymają włosy. 


A jak tam Wasz zakupy, pokusiłyście się o uzupełnienie swoich kosmetycznych zbiorów? Prawdopodobnie niebawem znów promocja na kolorówkę i w końcu nie będzie to 2+2, a -49%. 

~ miłego dnia ♡
ksanaru

20 komentarzy:

  1. Niebieski szampon z Joanny uwielbiam i też mama mi go pokazała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suchych szamponów nigdy dość :) ja w tym roku postawiłam właśnie na nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jutro się wybieram na polowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie post, chętnie zerknę :D

      Usuń
  4. Ja kupiłam szampon micelarny z Nivea, który mnie bardzo ciekawi, suchy szampon z Swarzkopf, bo bez suchego szamponu ciężko jest mi żyć i dwie odżywki do włosów, bo one zawsze szybko się u mnie kończą - z Petal Fresh i Pantene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. która wersja Nivea ? Ja mam różową z wizażu i jestem zakochana. <3

      Usuń
  5. Schwarzkopf Gliss Kur, Ekspresowa odżywka regeneracyjna używałam i jestem bardzo zadowolona, teraz przerzuciłam się na te ze spłukiwaniem, ponieważ na pomorzu dalej jestem zmuszana do noszenia czapek co zmusza mnie do codziennego mycia głowy ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cięgle nie mogę się przekonać do suchych szamponów

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam tylko szamponu może czasem kupie gumki ... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam promocje - produktów w większości jeszcze nie używałam, ale na pewno przetestuję. Na chwile obecną zachwalać mogę ,,suchy szampon", bo często może być świetną alternatywą przed szybkim wyjściem i ułożeniem włosów na wyjazdach.

    OdpowiedzUsuń
  9. szampon z Batiste tak pięknie wygląda, że już za samo opakowanie bym go kupiła :) muszę koniecznie wypróbować odżywkę do włosów z Nivea ❤ mam nadzieję, że pozostawia na włosach ten śliczny zapach typowy dla tej marki *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie powędrowała do pudła, ale też lubię ten zapach ! Kojarzy mi się z dzieciństwem :D

      Usuń
  10. Bardzo fajny post, ale jako włosomaniaczka na zdjęciu widzę same słabe kosmetyki, z masą silikonów. Ale ważne, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety / stety moje włosy są z tych, które uwielbiają silikony. Coraz częściej próbuje sięgać po lepsze szampony jednak chcąc nie chcąc zawsze wracam :)

      Usuń
  11. Ja nie skorzystałam z promocji.
    Miałam zakupić farby do włosów, ale nie kalkulowało mi sie coś.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie kupuję w Rossmannie, nie wiem czemu ale jakoś mi nie po drodze. Poza tym używam totalnie nie popularnych marek kosmetyków do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tym razem odpuściłam sobie zakupy, mam zapas wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Batiste zawsze musi być :) Do tego to co potrzebowałam, czyli lakier do włosów, a reszta to nowinki dla mnie - nowa odżywka z Panetene i szampon nadający blasku z Gliss Kur - użyłam póki co 2 razy i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie na szczęście ta promocja nie skusiła, bo staram się ograniczać zakupy dopóki nie skończę zapasów do pielęgnacji, ale niestety przepadam ostatnio przy zakupach z kolorówki. Daj znać jak sprawdzi się Aussie? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie musisz zostawiać spamu - zaglądam do moich komentatorów. :)

@Way2themes

Follow Me