12/18/2018

Zimowy marmurek hybrydowy



 Hej! Dziś mam dla Was bardzo proste zdobienie, które można robić w każdym kolorze, na każdą okazje, bo zawsze wygląda dobrze. Postawiłam na jeden główny kolor, metaliczną tasiemkę oraz delikatny marmurek. 


Lakiery jakich użyłam:

  • Naonail Inner Calm 5321
  • Semilac 171 Porto Marine
  • Neonail Dry Top Matte
Tasiemka pochodzi z Aliexpress i jak widać jest mało trwała, ale przymknijmy na to oko. :D Zdobienie jest bardzo proste, marmurku próbował już chyba każdy, więc nie będę tłumaczyć jak go zrobić. Inner calm jest odcieniem, który wisi na mojej top liście już bardzo długo. Dla mnie jest to najpiękniejszy odcień babyblue wpadający w szare tony. Pełne krycie osiąga po 2 warstwach, utwardza się bez żadnych problemów i nie mam mu kompletnie nic do zarzucenia.
Podobnie jest z matowym topem od Neonail - to moja kolejna mała miłość. Do tej pory korzystałam z Rosalinda i za każdym razem byłam poirytowana, bo efekt nie był taki jakiego oczekiwałam. Tutaj jedynym 'problemem' jest delikatne pieczenie pod lampą podczas utwardzania. Na początku występowało za każdym razem, teraz prawie wcale, nie mam pojęcia od czego to zależy, ale - nie przyniosło żadnych złych skutków. 




9 komentarzy:

  1. Ale piękny kształt paznokci, śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te paznokcie, idealne na zimę

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdobienie :) Robiłam kiedyś zdobienie z tasiemką ale po kilku dniach odpadła. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor wpadł mi w oko. Ja dzisiaj zrobiłam sobie paznokcie w kolorze brązu-bordo. Niestety jestem jeszcze początkująca i nie umiem wykonać aż tak ładnego manicure :/

    https://recenzjeprzyherbacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne paznokcie, ja akurat chyba jestem tą jedyną osobą, która nigdy nie robiła marmurków i nie wie jak się je robi ;D
    https://ptaszkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ola z zoiomoda1/04/2019 9:30 AM

    Uwielbiam prosty design na paznokciach :-) Bardzo dobrze wyglądają wówczas w każdej możliwej sytuacji :-)
    Pozdrawiam!
    Zoio Moda - Blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie musisz zostawiać spamu - zaglądam do moich komentatorów. :)

@Way2themes

Follow Me