1/04/2019

Test hybryd z drogerii - Eveline, Provocater | Zimowe ombre


 Hej! Jakiś czas temu postanowiłam przetestować więcej lakierów z drogerii. Postawiłam na dwie firmy z którymi styczności pod względem hybrydowym jeszcze nie miałam - Eveline oraz Provocater. Kolorki wybrałam dosyć spokojne, z Eveline postawiłam na lakier biały ( 298 snow white ), a z Provocater na piękny odcień niebieskiego ( 69 Baby blue ). Obie sztuki pochodzą z Rossmanna. 

 Eveline Hybrid Professional lakier hybrydowy 298 Snow White

 Mam do niego mieszane uczucia. Początkowo podobał mi się pędzel - krótki, szeroki, ale gdy popracowałam z nim dłużej niż ten jeden raz to już nie jest taki cudowny. Przy mniejszej płytce wręcz problematyczny.
 Lakier zamknięty jest w buteleczce o pojemności 5 ml, czyli mniej niż standard, który przyjął się pomiędzy 6 a 7 ml. 
 Sam lakier jest ok. Dosyć rzadki, nieźle napigmentowany, łatwo się rozprowadza, poziomuje, nie ma problemu z utwardzaniem.
 Co do samego odcienia, odnoszę wrażenie, ze nie jest to czysta biel. Jakby delikatnie zbliżona do kości słoniowej? 
 Cena regularna: 20,99 / 5 ml.

 Provocater, lakier hybrydowy 69 Baby Blue

 Postawiłam na mniejszą wersję w buteleczce o pojemności 4 ml. Na próbę jest w sam raz. :D Buteleczki są śliczne, matowe z charakterystyczną spiczastą zakrętką. Pedzelek jest mały, zgrabny i wygodny.
 Lakiery jest znacznie gęstszy od poprzednika, ale mi się równie dobrze nim pracuje. Pigmentacja przy jasnym odcieniu bez zastrzeżeń. 2 cienkie warstwy wystarczają w zupełności. nie sprawił mi żadnego problemu.
 Odcień to ideał, którego szukałam już od jakiegoś czasu - delikatny, pastelowy.
 Cena regularna: 18,99 / 4 ml.


 Paznokcie są bardzo proste - delikatne ombre z przewagą Provocatera. Utrzymały się bez zastrzeżeń i bez zastrzeżeń się odmoczyły w acetonie. Biorąc pod uwagę pojemność lakierów i ich cenę to w zasadzie oba wypadają podobnie jak Semilac, czy NeoNail i o ile z Provocaterem pracowało mi się równie dobrze co z topowymi markami, to już cena Eveline wydaje mi się trochę zawyżona.


6 komentarzy:

  1. Pięknie zrobiłaś pazurki! Super dobór kolorów. Ja niestety mam uczulenie na hybrydy :c a malowanie paznokci zwykłym lakierem jest strasznie uciążliwe. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ombre ;) Aż mam ochotę sobie jakieś pazurki zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie lakiery Provocater są zbyt gęste. Nie umiem się z nimi dogadać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam hybrydy z Eveline <3 Provocater niestety w mojej drogerii nie jest dostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twoje paznokcie, bo zawsze masz je tak ślicznie zrobione! A co do koloru to bardzo mi się podoba, ale nie miałam jeszcze z tej firmy lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Cieszymy się, że nasze lakiery przypadły do gustu :) Poza drogerią Rossmann możecie nabyć je również w naszym sklepie online, teraz w wyjątkowej promocji za 19,99zł https://provocater.pl/pl/promotions

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie musisz zostawiać spamu - zaglądam do moich komentatorów. :)

@Way2themes

Follow Me