6/01/2019

Eveline Hybrid Professional 313 Red Passion | Hybrydy z drogerii


 Hej! jakiś czas temu dodałam swój pierwszy post z drogeryjnymi hybrydami, aktualnie mam z nimi już większe doświadczenie i dziś chciałabym Wam zaprezentować mojego nowego ulubieńca i napisać krótko dlaczego właściwie się nim stał. 


Eveline Hybrid Professional 313 Red Passion

 Jest to odcień czerwieni, dosyć ciężki do opisania, z jednej strony jest dosyć ciemny, z innej znów bardzo delikatnie idzie w stronę pomarańczy i maliny, jest bardzo ciekawy, a do tego super klasyczny.


 O opakowaniu czy pędzelku możecie przeczytać więcej w tym wpisie *klik* 
 Ten konkretny odcień urzekł mnie swoją pigmentacją. Z natury jestem leniwcem i łatwo się irytuje, więc każdy kolor który ma fajna konsystencję, jest ładny i ma świetną pigmentację zasługuje na miano hitu. W tym przypadku pełne krycie można osiągnąć już po 1 grubszej warstwie, jest to chyba pierwsza tak dobrze napigmentowana czerwień, w której posiadanie weszłam.


 Sami możecie zobaczyć jak Eveline Hybrid Professional 313 Red Passion  wygląda na paznokciach - dla mnie sztos! :D



4 komentarze:

  1. Lubię hybrydy Eveline, ten kolor jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor :) Podobają mi się takie żywe odcienie czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale super kolor <3 Jestem zachwycona. Uwielbiam robić paznokcie hybrydowe Akcesoria, które kolekcjonuję zajmują już specjalną szafkę w mojej toaletce. Najbardziej lubię znajdować wszelkiego rodzaju nowe szablony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor! <3

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie musisz zostawiać spamu - zaglądam do moich komentatorów. :)

@Way2themes

Follow Me