1/17/2020

Niuqi Termic | Hybrydowe lakiery termiczne z Biedronki



  Hej! Jestem dosyć wybredna jeśli chodzi o kolory lakierów, dlatego też ciężko było znaleźć mi idealny kolor, do tej pory wybrałam tylko jeden. W Biedronkowej gazetce pojawiły się termiczne hybrydy Niuqi, chwilę później trafiłam na filmik gdzie dobrze było widać kolory iii... Przepadłam! Wybrałam 2 kolory, jednak z obu jestem w 100% zadowolona, zarówno jeśli chodzi o ciepłą jak i zimna wersję.
 

  Postawiłam na tylko, albo aż dwa kol,orki - Róż 1 oraz Niebieski. Każdy z nich kosztował 9,99 zł / 5 ml, uważam ze to fajna cena, przynajmniej w stosunku do jakości.


  'Róż 1' - w wersji zimnej jest to dosyć ciemny, mocno nasycony odcień różu. Po zmianie na 'ciepły' kolor staje się piękną jasną brzoskwinką.
 Na paznokcie nałożyłam 3 warstwy, nie byłam pewna czy 2 wystarczą, ale teraz myślę że spokojnie by wystarczyły. :D
 Lakier fajnie się rozprowadza, pędzel jest wygodny, łatwo dojechać nim do skórek. Nie jest zbyt rzadki, nie spływa na skórki.


  'Niebieski' - w tym przypadku nie ma aż tak dużej różnicy między zimnym a ciepłym odcieniem jak w przypadku różu. Skrajnie zimny wpada w fiolet, a skrajnie ciepły jest ładnym odcieniem typu baby blue.
 Podobnie jak poprzednik jest bardzo w porządku. krycie jak na lakier termiczny jest bardzo fajne, przyjemnie się nim maluje, utwardza się bez problemu.



  Podsumowując - jestem na tak, przyjemnie się z nimi pracuje, łatwo zmieniają kolor, przejścia nie są zbyt 'chamskie', nie robi się odcięcie, a kolor przechodzi równomiernie. Nie mogę jeszcze za wiele powiedzieć o trwałości, ale myślę że na sprawdzonej bazie będą się trzymać bez zarzutu. :)


2 komentarze:

  1. Ale ładne te kolorki, zwłaszcza ten różowy, to ombre jest prześliczne!!! Nie znam tej marki lakierów, ale własnie recenzuję maski w płachcie też Niuqi i jestem zaskoczona, bo całkiem ok są ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju ten kolor różowy wymiata!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie musisz zostawiać spamu - zaglądam do moich komentatorów. :)

@Way2themes

Follow Me