8/19/2018

DDOB - czym jest i czy warto dołączyć.



 Hej! Dziś ode mnie słów kilka na temat portalu DDOB. Swoje konto założyłam już na początku przygody z blogowaniem, czyli ponad rok temu. Portal stale się rozwija i jak możecie się domyślać - jestem tam do dziś. 

  •  Co jest ideą portalu? 
 DDOB, czyli jak sama nazwa mówi - Daily Dose of Beauty - dostarcza nam codzienną dawkę 'piękna', ale nie tylko. Jest to skupisko twórców wszystkich kategorii. Nie tylko blogerów/vlogerów urodowych. 

  • Czy aby mieć konto potrzebuje bloga lub kanału na YouTube? 
 Nie. Można tam umieszczać zarówno swoje wpisy z bloga, filmiki z YT jak i niezależne wpisy oraz quizy. Konto może założyć każdy, kto tylko ma chęci aby spróbować swoich sił. Można tworzyć odnośnie swojej pasji, ale też o tym co jest na topie. 

  • Czy DDOB oferuje coś oprócz dodawania własnych wpisów?
 Tak. Portal prócz pomocy w rozwijaniu pasji oraz w pewnym sensie promowaniu naszych kanałów społecznościowych również nagradza. Od niedawna istnieje opcja zbierania monet, które możemy wymieniać na nagrody rzeczowe. Wybór nagród jest całkiem spory. Monety dostajemy za każdą aktywność - naszą aktywność na portalu ( komentarze i like do wpisów innych) , wyświetlenia, like. Sama bez większego trudu zebrałam i wymieniłam monety na karty podarunkowe ( każda o wartości 100 zł )



 Konto jest w pełni darmowe, a sam portal stale się rozwija i wprowadza nowości, więc uważam że warto dołączyć.

3 komentarze:

  1. Ja z DDOB korzystam, ale jedynie do promowania postów i wyszukiwania ciekawych blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o proszę, nie słyszałam o czymś takim ;) lecę zakładać konto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy portal, pierwszy raz o nim słyszę, ale chętnie mu się bliżej przyjrzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie musisz zostawiać spamu - zaglądam do moich komentatorów. :)

@Way2themes

Follow Me