10/27/2017

#33 Tam, gdzie nie czuć już lęku.




 Hej! Dziś przychodzę do Was w trochę innym wydaniu niż zwykle. tym razem nie będzie kosmetycznie ani paznokciowo. Będzie książkowo.
 Bardzo lubię czytać i przez moje ręce przechodzi całkiem sporo książek, ta jest jedną z tych, która na pewno zostanie w moich zbiorach i do której będę wracać. A mowa o 'Tam, gdzie nie czuć już lęku' - Monika Held.
 Znalazłam ją już jakiś czas temu na kiermaszu książek w Biedronce i przyznam,. że najbardziej zainteresowała mnie okładka, często jeśli nie potrafię się na coś zdecydować, to wybieram te z ładnymi okładkami.
 Nie potrafię dzielić książek według rodzajów literackim, dla mnie dzielą się one na lekkie, które można wciągnąć w jeden lub dwa wieczory, na takie przy których trzeba sobie zrobić przerwę, przegryźć wszystko i dopiero wrócić do czytania i na te, których totalnie nie mogę przetrawić. Ta jest z grupy tych, która skłania do refleksji i nad która trzeba trochę posiedzieć, a przynajmniej tak działała na mnie.




 Autorka w skrócie opisuję książkę jako siłę miłości w cieniu tragedii, ja jednak mam co do niej trochę szersze odczucia. Dla mnie książka opowiada głownie o życiu i śmierci. tym, jak życie jest ważne i tym jaka śmierć bywa prosta i okrutna. Skrywa ona w sobie historię mężczyzny, któremu udało się przeżyć pobyt w Auschwitz. Fanem historii nie jestem, a dzięki tej książce trochę się w nią zagłębiłam.
 Ma ona wiele wątków i owszem, jednym z nich jest historia miłości. Ukazanie jak ważna jest akceptacja i zrozumienie. Opowiada również o strachu, nawiązuje do wiary.
 Mimo tego, ze pokazuje dużo zła, które się dzieje pokazuje tez dobro i to, że na wszystko trzeba pracować. Żeby cokolwiek osiągnąć, najpierw trzeba to zrozumieć.
 Uważam, że jest to jedna z tych książek, które są warte przeczytania. mimo ciężkiego tematu napisana jest bardzo prosto, zrozumiale i mimo wszystko przyjemnie.
 Nie robię więcej spojlerów, zostawiam Was z moimi ulubionymi fragmentami. :)




Czy jest tu ktoś, kto chętnie przeczytałby więcej recenzji dotyczących książek? Jeśli tak to chętnie będę takie posty tworzyć.♥


~ xoxo i do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, nie musisz zostawiać spamu - zaglądam do moich komentatorów. :)

@Way2themes

Follow Me