7/16/2017

#01 Pierwsze kroki są trudne.

Cześć.
Jestem Magda. :)

Bloga próbuje założyć już dosyć długo, nie wiem czy się do tego nadaję, ale chyba nadszedł czas - nic nie tracę.

Lubię się dzielić z ludźmi fajnymi rzeczami, a w moim otoczeniu jest ich trochę, przynajmniej tak sądzę.
Od roku bawię się hybrydami - żaden ze mnie specjalista, czy coś. Zwyczajny samouk, który kocha to co robi.
Ponad 2 lata dzielę się swoją opinią na temat kosmetyków, bawię się aparatem, próbuję ująć w kadrze to co najpiękniejsze - nie tylko w rzeczach modowych, urodowych, ale fotografuję też naturę, w zasadzie wszystko co tylko znajdzie się w kadrze.

Mieszkam w małej, pięknej wiosce, która zarówno mnie ogranicza jak i pozwala rozwijać kreatywność.

Na blogu znajdziecie pewnie wiele rzeczy - o ile będę potrafiła pisać coś systematycznie - nie jestem w tym chyba najlepsza.. Na pewno nie zabraknie tu postów na temat paznokci - będę się chętnie dzielić swoimi znaleziskami, odkryciami i zdobieniami. Pojawi się też coś o kosmetykach  inaczej być nie może. :)
A jeśli pisanie wejdzie mi w nawyk, może nawet i napiszę coś o programach zarobkowych z których korzystam - no i oczywiście, jeśli tylko będę mieć dla kogo pisać. ;)

Tymczasem chyba już wystarczy pisania o sobie, wszystko wyjdzie w praktyce, żeby nie było tak pusto - zostawiam kawałek mojej pięknej okolicy, a raczej pięknego zachodu słońca. Do następnego! <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, nie musisz zostawiać spamu - zaglądam do moich komentatorów. :)

@Way2themes

Follow Me