10/30/2019

Paznokcie inspirowane bandaną | Zdobienie paznokci



 Hej! Pewnie każdy z Was kojarzy charakterystyczne chustki, które nie wychodzą z użytku przez co najmniej ostatnie 20 lat. :D
Wzór ten powraca dosyć często, nie tylko na chustach ale również i na t-shirtach, kurtkach jeansowych czy szortach.
Tym razem postanowiłam przenieść go na paznokcie. :)



 Wzorek namalowałam ręcznie, wbrew pozorom nie jest to wcale trudne. Elementy nie musza być symetryczne, ani odtworzone 1:1, liczy się sam klimat!
 Do malowania użyłam cieniutkiego pędzelka zamówionego na Aliexpres oraz zwyczajnej sondy do zdobienia paznokci.



 Produkty, których użyłam w stylizacji:

  • Naonail - Proteinowa Baza 6w1
  • Semilac - 031 Black Diamond 
  • Eveline - 298 Snow White 
  • Neonail - Hard Top



4 komentarze:

  1. Te chustki to wspomnienie z dzieciństwa :D Chyba każdy miał chociaż jedną. Paznokcie Wyszły Ci świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja!! Fajnie czerpać inspirację z wszystkiego co nas otacza ;D Ja się śmiałam, że miałam latem paznokcie inspirowane kolorami mojego..roweru :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie musisz zostawiać spamu - zaglądam do moich komentatorów. :)

@Way2themes

Follow Me