11/15/2017

#37 Powrót do lata z LPM!



 Hej! Początek jesieni to czas ciepłego kocyka, gorącej herbaty, ale tak na prawdę myślami wciąż wracamy do lata i szukamy sposobów, by choć częścią powrócić do ciepłych dni. U mnie wiąże się to głównie z letnimi zapachami. Dopóki nie spadnie śnieg, nadal najchętniej sięgam po owocowe kosmetyki, szczególnie jeśli chodzi o kąpiel, po owocowe herbaty i same owoce z własnego sadku.
 Tym razem z pomocą przychodzi La petit marseillais. W moje ręce trafiła cudowna paczka ambasadorska, przepełniona latem i słodkimi owocowcami. Na chwilę mogłam odłożyć swój koc i poczuć znów trochę ciepła, słońca i letnich zapachów. 




 La petit marseillais, delikatny żel pod prysznic, truskawka.
 Żel ma za zadanie nawilżyć i odświeżyć nasza skórę. Konsystencja jest żelowa, bardzo płynna. Dobrze się rozprowadza, mocno się pieni. Skóra jest wypoczęta, nawilżona. A jak wiadomo z tym nawilżaniem w przypadku żeli bywa bardzo różnie, wręcz trzeba się cieszyć jeśli żel skóry nie wysuszy, a tu pozytywne zaskoczenie i ogromny plus.
 Jeśli chodzi o zapach, to nie byłam zastawiona na coś super. Większość truskawkowych kosmetyków pachnie okropnie chemiczne, a tu znów pozytywne zaskoczenie - dla mnie żel pachnie najbardziej truskawkowo z wszystkich kosmetyków o tym zapachu jakie miałam, a możecie wierzyć lub nie, nie było ich mało. :)
 Opakowanie to coś bardzo klasycznego, proste, całkiem spore - 400 ml. Korzysta się z niego wygodnie, nie wyślizguje się z ręki, nie trzeba siłować się z zamknięciem przy otwieraniu.
 Gratulacje LPM! Powrót do lata w tej wersji bardzo udany! :)




 Tak jak wspominałam na początku, uwielbiam gorące napoje. Niestety wiele herbat do tej pory odrzucałam, bo nie cierpię obecności fusów pływających w kubku. Ale na to też mamy sposób - uroczy zaparzacz w kształcie truskawki, który ratuje mnie z opresji. Teraz mogę przebierać w owocowych herbatach do woli i z chęcią wrócę do mojej zielonej herbaty z truskawka. ♥




 Moja radość z przesyłki nie ma końca, sporo przeróbeczek już powędrowało do bliskich, mam nadzieję, ze i oni poczują trochę lata. A co Wam pozwala wrócić do letnich chwil, może jednak wolicie jesień i wcale nie chcecie wracać? :) 



#truskawkowylpm #ambasadorkalpm #lpmprzedluzalato
~xoxo i do następnego ! ↟

4 komentarze:

  1. Mimo wszystko jesień też ma swoje uroki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta kampania, cieszę się, że udało mi się do niej dostać i dzięki temu mieć trochę lata w to smutne przedzimie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zaparzacz jest świetny! Mega uroczy :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  4. Też testuję truskawkowy LPM, zapach jest przecudowny, świeży. Im więcej deszczowych dni tym bardziej tęsknię do takich zapachów i gorących pryszniców ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie musisz zostawiać spamu - zaglądam do moich komentatorów. :)

@Way2themes

Follow Me