9/24/2017

#26 Chiński lakier - czerwona klasyka.

 

 Hej, dziś małe 2 w 1 - mam dla Was recenzje chińskiego lakieru i nowe paznokcie. :) W zasadzie nigdy nie przepadałam ani za czerwienią, ani za jednokolorowymi paznokciami bez zdobień, ale ten lakier długo czekał na testy i trafił akurat na dzień w którym przyjrzałam się mu bliżej i w pewien sposób mnie zaintrygował. Nie jest to taka czysta czerwień. Delikatnie zahacza o malinowe tony. To jak wygląda na paznokciach podoba mi się bardzo i być może właśnie to ten idealny odcień, z którym zawsze mam problem, bo jest zbyt jasny, zbyt ciemny, zbyt różowy, wpada w brązy lub pomarańcz.





 Lakier to Ibcccndc o numerku 24. Złapałam go kiedyś z kuponem, wraz z innym neonowym kolorkiem. Neon mnie zawiódł, dlatgeo ten czekał dosyć długo na swoją kolej.
 Tu jestem zadowolona i zaspokojona w 99% . Lakier świetnie kryje, wystarczą 2 cienkie warstwy aby osiągnął pełne krycie i nie zostawił prześwitów. Nie jest ani rzadki, ani gesty, świetnie się rozprowadza i nie zalewa skórek. Pędzelek jest mały, ale zgrabny i bardzo wygodnie się nim maluje. Utwardza się zarówno w lampie UV jak i LED, z tym tez nie było problemów.
 Pan chińczyk twierdzi, ze pojemność to 7 ml, ale porównując do innych buteleczek, to obstawiam, ze może jest to max 4 ml, jednak wcale mi to nie przeszkadza, bo jeszcze nie udało mi się zużyć żadnego kolorku, a ciągle chciałabym zamawiać nowe.
 Początkowo przeszkadzał mi jego zapach - trochę rybi, jakiś taki dziwny. jednak poczytałam trochę i znalazłam przyczynę. jest to składnik, który dba o gęstość lakieru. Nie zaszkodził mi, nie wywołał uczulenia i bardzo szybko znikł.
 Zapłaciłam za niego około 3-4 zł, więc malutko.



  Lakier fajnie współpracuje z produktami  innych firm- oczywiście użyłam swojej ulubionej bazy i topu. Nie pojawiły się żadne odpryski, nic się nie ścierało, nie odchodziło. Wytrzymał bezproblemowo aż do ściągnięcia. jeśli chodzi o jego zdejmowanie - rozpuszcza się w acetonie i z tym również nie było żadnych problemów.
 Podsumowując - super produkt, przyjemny dla oka kolorek, cena bardzo przystępna. Jednak musicie uważać i sprawdzać opinię, bo niektóre kolory są z tych półtransparentych i uzyskać nimi pełne krycie to zwyczajnie koszmar. :)




~ xoxo i do następnego ! ↟

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten kolor- miałam z tej serii jakiś inny i również byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzywam teraz zeli Canni, ale ten kolor jest swietny. Mam podobny, chociaz szukam nieco ciemniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo ładnie :) też kiedyś używałam chińskich lakierów, jak przyszło co do czego to paskudnie uczulił mnie semilac, za to chińskich mogłam używać cały czas i nic mi nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Nie przypuszczałabym, że za taką cenę można uzyskać tak ładny i co najważniejsze dobrze kryjący lakier :) Pazurki świetne

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie musisz zostawiać spamu - zaglądam do moich komentatorów. :)

@Way2themes

Follow Me