8/31/2018

Lakiery hybrydowe Wibo - warto?



 Hej! Dziś przychodzę do Was z pierwszym tak łatwo dostępnym lakierem hybrydowym - Wibo, Real! Hybrid, UV Nail Polish Merlot. Długo za mną chodził, nigdy nam nie było po drodze się spotkać, ale już dłuższy czas nie miałam nic nowego więc postanowiłam wybrać się do Rossmanna i zobaczyć czy w końcu nie będę musiała zamawiać kolorów w ciemno przez internet.


 Konsystencja: Raczej w stronę rzadkiej, jednak ładnie trzyma się płytki i nałożony na nią nie spływa na skórki. Łatwo się rozprowadza, nie zostawia po sobie smug.

 Pędzelek: coś co mi się bardzo spodobało. Jest taki pośredni, niezbyt długi, niezbyt duży i ładnie wycięty dzięki czemu bardzo przyjemnie się z nim pracuje, łatwo dojechać równo do skórek.


 Odcień: Merlot to chyba najpiękniejszy odcień z całej gamy ( która jak na razie jest malutka). Jest to typowe czerwone wino, lekko przygaszone ale nadal bardzo intensywne.

 Krycie: Do pełnego krycia na paznokciach potrzeba 2 warstw, kryje bardzo równomiernie, jednak widzę w nim nutę półtransparentności - mimo, ze po 2 warstwach paznokieć wydaje się pokryty to nadal jest prześwitujący (coś jak żelki :D ) dlatego nakładam 3 warstwę, bo nie lubię jak końcówki paznokci prześwitują.


 Utwardzanie: plus za informację na buteleczce, często mi tego brakuje i aby się upewnić muszę szukać w necie, a tu mamy wszystko na tacy. Nie zauważyłam żadnych problemów z utwardzaniem, wszystko przebiega pomyślnie.

 Zdejmowanie: utrapienie większości. I w tym przypadku staje się jeszcze większe.. Lakier odmacza się w 100% jednak zajmuje mu to więcej czasu niż innym lakierom. Tutaj złapał u mnie delikatnego minusa. Ale.. Przekłada się to na trwałość. Mimo złamanego paznokcia, lakier został nienaruszony na tym co zostało. nie pojawiły się żadne odpryski.


 Wibo Real! Hybrid  Merlot na paznokciach wypada jak dla mnie świetnie. Mam nadzieję, ze gama kolorystyczna zostanie rozbudowana, bo chętnie sprawdzę czy te małe minusy pojawiają się tez w innych egzemplarzach. Jeśli chodzi o cenę, to jak dla mnie jest standardowa - 21,99 zł / 5 ml ( Semilac 29,99 - 7 ml ). W każdym razie łatwość i przyjemność pracy sprawia, ze chce sięgać po kolejne kolory i cena nie jest dla mnie przeszkodą.

 Jak Wam się podoba kolor, miałyście okazję testować te lakiery? :)

22 komentarze:

  1. Mam dwa odcienie, właśnie Marlon i Sweet Marzipan, z obu jestem bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweet Marzipan też kusi ale mam już 2 podobne odcienie.. :/

      Usuń
  2. Podoba mi się bardzo kolorek, jednak moim zdaniem jak na Wibo są drogie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu się zgadzam, też sądziłam że będą tańsze :)

      Usuń
    2. Ale na wyprzedazy -55% są juz za grosik :)

      Usuń
  3. Kolor jest bardzo ładny, co więcej masz bardzo ładny kształt paznokci. Jednak za tę cenę raczej zdecydowałabym się na coś o większej pojemności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wolę mniejsze pojemności mimo, ze cenowo wypadają gorzej. Zużywam lakiery w zasadzie sama więc wolę kupić mniejsze niż później wyrzucać :)

      Usuń
  4. Z Wibo nie mam, aktualnie mam w planie testować lakiery hybrydowe od Hi. Ale kto wie, może kiedyś. Ale twoje paznokcie wyglądają bardzo łądnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadam lakiery z Hi i polecam, nawet jest o nich osobna notka ( zarówno o lakierach jak i całym zestawie startowym :) )

      Usuń
  5. Nie miałam okazji używać tych lakierów, ale kolor bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor idealny na nadchodzącą jesień :) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamo ! Ale kolor. Nie wiedziałam ze wibo wypuścił hybrydy. Muszę się im przyjrzeć bliżej :) kolor na prawdę mega !! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety jeszcze nie miałam kolorów od wibo, ostatnio kupiłam sobie lakiery z biedronki także je pierwsze w kolejności przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne bordo �� Ja na swoich paznokciach miałam Sweet Marzipan i byłam zadowolona z tego jak się trzymał i jak trwały był ten lakier.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wibo ostatnio szaleje z nowościami i ogólną jakością :D Sliczny kolorek!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Są całkiem ok, cenowo w stosunku do jakości również więc polecam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny kolorek, bardzo mi się podoba! :)
    Nie testowałam lakierów hybrydowych zaprezentowanej marki; wiem, że czas to zmienić.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z wibo jeszcze nie miałam lakieru... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam masę lakierów i ani jednego z tej serii, jakoś mi umknęły. Przy jakiejś promocji w Rossmanie trzeba będzie nadrobić zaległości :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam lakierek od wibo kolor dancing red oceniam go pozytywnie says dobre🙆😉😘rancing red sa dobre

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kupiłam ostatnio z wibo i bazę i top i właśnie ten kolor, lakier trzymał mi się jeden dzień ! Później schodził płatami...:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie musisz zostawiać spamu - zaglądam do moich komentatorów. :)

@Way2themes

Follow Me