9/20/2017

#25 Foch forever! AvocadoStyle OOTD



 Hej!
 Czy Wy też macie takie dni, ze macie ochotę tupnąć nóżką, założyć ręce i odwrócić się tyłem do wszystkiego? :D Ja mam aktualnie focha na pogodę, chociaż nie do końca, bo zainspirowała mnie do stylizacji!
 To, ze kocham bluzy już pisałam, pogoda jest jaka jest, więc w mojej szafie na pewno będzie ich przybywać. Nie wiem, czy tylko ja tak mam, ale okropnie nienawidzę swetrów. Mimo, że próbowałam się przełamać, znaleźć ten jeden idealny, ale nie.. Za każdym razem coś musi być nie tak. Z bluzami nie mam takiego problemu, a tym razem moja nowość pochodzi ze sklepu AvocadoStyle *klik*.



 Bluza spełnia moje wszystkie oczekiwania - jest ciepła, ale nie za gruba. Jest prosta, ale ma fajny akcent, który wyróżnia ją z tłumu. Wymiary idealnie zgadzają się z tymi podanymi na stronie. Czego chcieć więcej? Promocji? Jeśli tak to super, bo aktualnie jest przeceniona. Teraz to już chyba komplet. :D
 Bluza o tyle wyróżnia się od innych, że meszek który jest od środka, nie kulkuje się i nie zostaje na bieliźnie lub innych ubraniach ( np na czarnych spodniach, w innych przypadkach to koszmar.. ). Nadruk jest z bardzo przyjemnego materiału. nie jest to typowy druk, który schodzi w praniu lub pęka po krótkim czasie. jest miły w dotyku, nie jestem pewna, ale chyba zawiera zamsz. Ściągacze bardzo fajnie się dopasowują do ciała.



 Jako, ze na dworze mgliście i deszczowo to postawiłam na odcienie zgniłej zieleni. Bojówki pochodzą z Croppa, kurtkę udało mi się upolować w SH za nie całe 3 dyszki - ot się pochwalę. ♥ Buty - niezniszczalne, najlepsze Reeboki Classic.





 Małe info o sklepie. Możecie tam znaleźć wiele innych fajnych rzeczy. ja mam na celowniku dresy i legginsy, ale są tam również bardziej eleganckie rzeczy jak sukienki czy kombinezony. Przesyłka dotarła do mnie ekspresowo, wszystko przebiegło bezproblemowo.



~ xoxo i do następnego! ↟

4 komentarze:

  1. U mnie pogoda także nie dopisuje czekam tylko, aż pojawi się słoneczko i będę mogła wyjść w końcu na zdjęcia :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uwierzysz ale kojarzę Cię bo chodziłyśmy kiedyś do jednej szkoły :D Bardzo pozytywny blog, pozdrawiam!
    MyBlondHair :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta bluza! Ja uwielbiam i bluzy i swetry, nie mam z tym problemu :) U mnie na razie jednak piękne słońce i choć trzeba ubrać się cieplej, to nie narzekam na pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna ta bluza. Biegnę zajrzeć do sklepu <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie musisz zostawiać spamu - zaglądam do moich komentatorów. :)

@Way2themes

Follow Me