11/06/2019

Paznokcie tworzone płynem do naczyń? | Bubble Nails


 Paznokciowe trendy zazwyczaj mnie omijają, ale nie tym razem! Pojawiło się coś nowego, na początku myślałam, że jest to jakas nowa odmiana wężowej skóry na paznokciu, ale nie! To Bubble nails, do ich wykonania wystarczy płyn do naczyń.
 Nie wierzyłam, że to zadziała, ale nie mów nie dopóki nie spróbujesz. Tak więc proszę bardzo - moje propozycje i kombinacje dotyczące tego trendu. Działa i wygląda całkiem ciekawie. 



 Do stworzenia tego 'dzieła' wystarczy baza, kolor, top ( hybrydowy) i pojemnik z wodą i płynem do naczyń. Efekt ciekawiej prezentuje się po dołożeniu pyłku. 

 Powyżej wykorzystałam czarny lakier, pyłek z efektem szmaragdu z Aliexpress oraz top Provocater No wipe. 


 Jeśli chodzi o kolejność wykonywania działań to najpierw wykonujemy stylizacje hybrydową (łącznie z topem), następnie tworzymy pianę, którą przenosimy na drugą warstwę topu ( tym razem nieutwardzoną ) i wkładamy do lampy, po utwardzeniu zbieramy pianę ręcznikiem papierowym i gotowe. 

 Powyżej użyłam lakieru brokatowego Wibo Opal.


 Efekt wygląda bardzo ciekawie, nie wiem czy jest komfortowy w noszeniu, osobiście nie przepadam za elementami chropowatymi czy odstającymi. 

 Powyżej efekt pyłku-folii kameleon z Aliexpress. 


 Przy najbardziej kombinowanym wzorniku wyszło najsłabiej, chociaż.. Co kto lubi. :) 
Użyłam jasnego lakieru Semilac, pyłku syrenkowego z różowa poświatą oraz tak jak wyżej, topu No Wipe Provocater. 


Jestem ciekawa Waszej opinii - czy podoba Wam się ten efekt i czy może już próbowałyście wykonać swoje wzorniki lub paznokcie. :D


9 komentarzy:

  1. Czytałam ostatnio o tej metodzie i muszę przyznać, że mnie bardzo zaciekawiła. Koniecznie muszę wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe efekty :) Nie słyszałam jeszcze o tej metodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tej metody. Podoba mi się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super efekt i generalnie świetny pomysł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy może a wykonywać zdobienie bez pyłku?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz czytam o tej metodzie. Zaprezentowany efekt wizualny kusi by osobiście wykonać taką stylizację! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam tą metodę ostatnio u kosmetyczki :) Kiedyś może sobie ją zrobię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie musisz zostawiać spamu - zaglądam do moich komentatorów. :)

@Way2themes

Follow Me