8/27/2018

Hybrydowe jednorożce + ombre.


  Hej! Już od dłuższego czasu króluje jeden trend - hybrydy z jednorożcami. Jakoś nigdy nie było mi do nich po drodze, mimo, ze ten motyw bardzo lubię. teraz własnie nadszedł jego czas! Aby paznokcie nie były takie jak wszystkie dodałam do całości jeszcze pastelowe ombre.
 Z góry chce Was przeprosić za marną ilość zdjęć i zalaną skórką, ale to nie jest mój dobry czas, ani mojego aparatu.. Mam nadzieję że nam to wybaczycie, obiecujemy poprawę!


 Użyłam:
  • Baza hybrydowa NaiLac #001
  • Lakier hybrydowy NeoNail 5321 Inner Calm
  • Lakier hybrydowy NeoNail 4803 Copacabana
  • Lakier hybrydowy Semilac 159 Yasmin Kiss
  • Lakier hybrydowy Semilac 031 Black Diamond 
  • Lakier hybrydowy Rosalind W01
  • Top NeoNail 
  • Cienki pedzelek
 Narysowanie jednorożca było łatwiejsze niż mi się wydawało. Pędzelek, którego używam pochodzi z Aliexpress i jest dla mnie niezastąpiony. Do wykonania ombre używam suchego pędzelku od lakieru którego używam - jest to dla mnie najlepsza forma i zdecydowanie przejście wychodzi mi w ten sposób najlepiej. Poza niedociągnięciami, które mnie strasznie gryzą jestem zadowolona. Wszystko ładnie współgrało i miło mi się je nosiło. Wytrzymały bez żadnych odprysków i odbarwień, które są u mnie częstością ze względu na zabawę z kolorowymi chemikaliami. :D 



12 komentarzy:

  1. Boże, jakie to jest urocze! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jeszcze chyba nigdy nie było na paznokciach jednorożca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też nie, ale widzę, ze to fajny motyw i może kiedyś spróbuję ;)

      Usuń
  3. Wyglądają oryginalnie! Są świetne ♥

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat jestem przed wizytą u kosmetyczki, wiem już jaki wzór wybiorę :D

    BLOG INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze zdobienie! Bardzo podoba mi się ten efekt przenikania się kolorów :)

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę ładnie wyszło :D uwielbiam jednorożce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalne, podobają mi się! :)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie musisz zostawiać spamu - zaglądam do moich komentatorów. :)

@Way2themes

Follow Me