4/11/2018

ROSSMANOWY HAUL -55%, KOSMETYKI DO MAKIJAŻU.



 Hej! Pojawia się promocja - pojawiam się i ja. niedługo haule z promocji w Rossmannie staną się moim rytuałem. Chociaż nie! Tym razem nie dałam się skusić i wybrałam tylko 4 rzeczy.
 W moim zamówieniu króluje firma Eveline i w sumie zaczęło się to na poprzedniej promocji, kiedy trafiłam na podkład Liquid HD. jest ze mną do dziś i pewnie gdyby nie zapasy, to sięgnęłabym po niego ponownie. Nie przedłużając - zapraszam do czytania.




  •  Carmex, Lip Balm Strawberry

 Miałam już kilka carmexów, jedne sprawdzały się lepiej, inne gorzej, ale jednak są to jedne z lepszych drogeryjnych pomadek do ust. Moim ulubieńcem jak na razie jest wersja Tropikalna. Zawsze sięgam po sztyfty, bo moim zdaniem jest to najwygodniejsza forma. Tym razem szanse dostała truskawka.



  • Eveline, Odżywczo - regenerujący balsam do ust SOS 

 Skuszona pozytywnymi opiniami postanowiłam dać szansę i jemu. Pierwsze wrażenie jest całkiem fajne, nawilżenie jest widoczne i trwa dosyć długo. Jedyne co mnie niepokoi, to że jest bardzo miękka, aż za bardzo. Całkiem sporo zostaje jej na ustach co nie jest komfortowe, a dodatkowo nie wpływa pozytywnie na wydajność. Zobaczymy jak będzie dalej.

 


  • Eveline, Contour Sensation

 Trio do konturowania twarzy. Szukałam jakiegoś zamiennika paletki Wibo, którą mam i lubię, jednak postanowiłam się z nią pożegnać ze względu na datę przydatności. Wybrałam opcję drugą ze względu na brzoskwiniowy odcień różu. Bałam się, że będzie zbyt ciemna, jednak okazała się idealna, kolory są ciepłe, ale nadal naturalne i bardzo ładne. Przyjemnie się nakłada, nie tworzy plam, samo kółko jest całkiem spore przez co bezproblemowo nabiera się produkt. Rozświetlacz świetnie się mieni, na twarzy tworzy cuuudowna taflę.


  •  Eveline, Brow Multifunction Styler 3w1 

 Kolejny produkt 3 w 1 , tym razem do brwi. Szukałam czegoś co mogę wrzucić do torebki, mieć tak 'na szybko' i chyba to jest własnie to. na razie uczę się korzystać z tego typu produktów więc swojej opinii jeszcze nie wyrażę. Dostępne są aktualnie 2 kolory i to trochę mało. Zamawiając online wybrałam opcję jaśniejsza, uznałam ją za bardziej bezpieczną, jednak chyba zrobiłam błąd, bo jest nieco za jasna. 

Jestem ciekawa jak tam Wasze zakupy - skorzystałyście z czyjejś karty w pierwszym terminie, czy czekałyście na swoją kolej? Mi nie zależało na niczym tak bardzo żeby nabijać innym punkty i czekałam na swoją kolej. 


~ miłego dnia ♡
ksanaru

11 komentarzy:

  1. This is so inspiring! I love the post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku nie kupowałam na tej promocji zbyt wielu rzeczy, bo zwyczajnie nie było nic ciekawego, a połowa już wykupiona :/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety nie ma eveline nad czym bardzo ubolewam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej! pierwszy raz się z tym spotykam, a myślałam że mój Ross jest słabo zaopatrzony

      Usuń
  4. Ja na tych ich promocjach tracę majątek

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą paletkę do konturowania i bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnego z tych kosmetyków ;) Mnie te słynne Carmexy jakoś nie kuszę ;) Wystarczająco dobrze sprawdza mi się taniutka Alterra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często mi się ona własnie przewija, ale nie miałam okazji jej przetestować, nigdy jej u mnie nie ma :(

      Usuń
  7. Obkupiłam się jak szalona. Jednak tym razem poszłam w markę wibo chociaż kocham Eveline ❤❤❤ pomadka od nich jest rewelacyjna - jak dla mnie 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda trio z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie musisz zostawiać spamu - zaglądam do moich komentatorów. :)

@Way2themes

Follow Me