7/12/2018

Holograficzne paznokcie - pyłek, hybryda, a może klasyczny lakier?



 Hej! Ten post miał wyglądać zupełnie inaczej, chciałam aby to były same pochwały. Kocham wszystko co holograficzne i gdy otworzyłam paczkę i zobaczyłam TO - byłam zachwycona. Dopóki nie sprawdziłam na paznokciach - zachwyt opadł w szybkim tempie. Dlaczego? Zapraszam do przeczytania dalszej części. 


 W moje ręce wpadła mini paczka z kilkoma lakierami od Avon - Gel Shine. Pojawiły się wśród nich totalne nowości - odcienie holo i odcienie chromu. Moja wewnętrzna sroka, tak jak pisałam wyżej - przepadła i poleciała jak ćma do światła. Holo od razu wylądowało na paznokciach i okazało się, ze słabe to holo, właściwie to tak srebrny brokat bardziej. Cała magia ukazała się dopiero w świetle sztucznym. Niestety wiele produktów holo działa własnie w podobny sposób, ale.. Nie ma źle! Sztuczne światło wiele wynagradza i naszym oczom ukazuje się wtedy cała magia. Zostawiam na początek kilka porównań jak wygląda lakier w rożnym świetle:


 I co sądzicie? Sam w sobie lakier jest bardzo w porządku, jest to oczywiście lakier klasyczny. Mimo, ze już długo się nie skusiłam na odstawienie hybryd to w tym przypadku jestem zadowolona z trwałości, z wygodny malowania. Małe ale mam do schnięcia i krycia - jak się człowiek przyzwyczai do hybryd, to każdy zwykły lakier później schnie wieki.. :D Idealne w moim odczuciu krycie uzyskałam dopiero po czwartej warstwie.



 Łącznie miałam okazję przetestować 4 produkty i były to :

  • Avon mark Gel Shine Holographic Capture
  • Avon mark Gel Shine Sparkle Lens
  • Avon mark Gel Shine Mint To Be
  • Avon mark Gel Shine Lastin Finish Top Coat
 Odcień Mint znałam jeszcze w poprzedniej wersji i mam go do teraz, wiernie służy mi u stóp, to co wyróżnia te lakiery to zdecydowanie jakość.


 Mimo, że holo mnie troche zawiodło, to nadal podtrzymuje swoje stanowisko - #AvonSięSprawdza !
A jakie jest Wasze zdanie? Podoba Wam się ten Efekt? Lubicie holo na paznokciach?

3 komentarze:

  1. Byłabym zadowolona, bo lubię takie zwykłe brokaty :) Mięta też jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. próbowałam hybryd - no nie pykło, wole zwykłe. ale to holo robi wrażenie, nieważne czym jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają! Ja używam hybryd i nie mam takiego lakieru, ale może kiedyś się skuszę :) Za pyłkami jakoś nie przepadam, lubię tylko efekt syrenki.

    www.roszakmagda.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie musisz zostawiać spamu - zaglądam do moich komentatorów. :)

@Way2themes

Follow Me