10/22/2017

#32 Bishojo Krem wodny regenerujący.



  Hej, dziś przychodzę do Was z produktem, który ratuje moją skórę na co dzień jak i przy większych katastrofach. A mowa o Bishojo - kremie wodnym regenerującym. Jakiś czas natrafiłam na próbkę kremu i bardzo przypadł mi do gustu, przy pierwszej lepszej okazji skusiłam się więc na opakowanie pełnowymiarowe.




 Krem zamknięty jest w prostej, estetycznej tubie. W zasadzie cała linia kosmetyków Bishojo wygląda bardzo podobnie - klasyczne białe opakowania, czarne napisy i orchidea. Tubka ma pojemność 30 ml i zakończona jest dosyć wąską końcówką, dzięki czemu produkt można bardzo łatwo dozować. Niby prosta rzecz, a jako posiadaczce długich paznokci - bardzo ułatwia życie. Osobiście jak tylko się da, unikam kremu w słoiczkach, bo kosmetyki pod paznokciami to coś, co mnie przeraza, szczególnie jeśli używam ich tuż przed wyjściem z domu.




 Jakie są obietnice producenta? 

 Błyskawicznie regeneruje i naprawia skórę. Stymuluje syntezę kolagenu i odnowę komórkową, przywraca skórze gładkość i elastyczność, poprawia jej koloryt. Zapewnia właściwe nawilżenie, likwiduje uczucie spięcia skóry. Lekka wodna konsystencja natychmiast wnika w skórę, zapewniając lepszą absorpcję substancji aktywnych.

0% silikonów, 0% mineralnych olejów, 0% parabenów, 0% BHT-BHA, 0% PEG
Ingredients/INCI: Aqua, Ethylhexyl Palmitate, Diethylhexyl Carbonate, Glycerin, Orbignya Oleifera Seed Oil, Hydrogenated Ethylhexyl Olivate, Hydrogenated Olive Oil Unsaponiables, Citrus Junos Fruit Extract, Sophora Japonica Flower Extract, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Hydrolyzed Collagen, Orchis Maculata Flower Extract, Allantoin, Panthenol, Sodium Hyaluronate, Hippophae Rhamnoides Oil, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Parfum

 Cena to około 40 zł/30 ml.
 



  Moje odczucia i dlaczego właściwie wodny?

   Krem zrobiony jest na bazie wody, co widać na pierwszy rzut oka. Jest bardzo rzadki, szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy co jest jego ogromną zaletą. Mimo, ze jest to krem regenerujący, to poza wygładzeniem skóry, pomocy w odbudowie naskórka, również bardzo przyjemnie nawilża. Idealnie łagodzi zarówno uczucie napięcia jak i przesuszenia skóry. Producent zaleca go do stosowania pod inne kremy, jednak samodzielnie też radzi sobie świetnie. Dzięki temu, ze szybko się wchłania, fajnie sprawdza się pod makijaż. Ma bardzo delikatny, przyjemny zapach. Być może jest to orchidea, która jest widoczna na opakowaniach, jednak znawca od zapachów nie jestem, potrafię odróżnić tylko 2 - ładny i brzydki. :D Przeznaczony jest do stosowania zarówno na dzień jak i na noc. Nie podrażnił mojej skóry, nie wywołał żadnych reakcji alergicznych, wyprysków.




 Aktualnie jest moim ulubieńcem i pomaga, gdy inne kremy zawodzą i zapychają. Długo szukałam czegoś takiego i oto jest. ♥ A jakie są wasze ulubione kremy? Wolicie kosmetyki lżejsze, które nie zostawiają lepkiej warstwy, czy bardziej ufacie tym 'bogatym', gęstym produktom?


 ~ xoxo i do następnego ↟



6 komentarzy:

  1. Na noc wolę te "bogatsze" :) Tego jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię kremy lekkie, które zostawiają lekki "film". Osobiście ostatnio ciągle używam Biolaven razem z serum z bielendy - cera mi się poprawia, juhu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio wiele słyszę o tym kremie i tej firmie. Jak dotąd jeszcze nic ich nie testowałam. osobiście bardzo lubię na noc takie "bogatsze" kremy, wręcz tłustawe. Za to w ciągu dnia odpowiadają mi lekkie formuły, więc możliwe że z tym tez bym się polubiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w zależności od dnia :P czasem wolę te bogatsze, a czasem te lekkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji testować niczego z tej firmy, ale ten krem wygląda obiecująco. Nie znoszę kosmetyków które sa tłuste i klejące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie ciekawi ta firma, jeszcze niczego od ich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nie musisz zostawiać spamu - zaglądam do moich komentatorów. :)

@Way2themes

Follow Me